söndag 22 maj 2011

Trött...

Känner mig lite sliten nu. Får nog bli bingen snart tror jag...
Vad har hänt annars då?
Har tagit upp träningen med Boris igen. Vi ska ju tävla frampå och det är dags att rycka tag i träningen igen. Han är som vanligt väldigt taggad och glad! Vi har några saker vi måste få ordning på, men jag tror jag har kommit på hur  jag ska göra nu. Får se om det lyckas... Eva-Lena körde igenom programmet med oss förut och...njaa inte heelt bra, men helt ok som det är nu.
Häromdagen var jag och Benny och hälsade på Lotta, Crespo, Räjza och Heffa (som var på besök där). Jättemysigt och längesen var det. Vi fikade och apporterade lite. Benny tog en and bara för att inte de andra skulle få den...Han är tokig den hunden. Jättestolt bar han omkring den. När han var själv var den inte såå intressant men så fort de andra närmade sig tog han upp den. Är en bit på väg kanske? Får väl se...

Idag var vi in till grannflickan som fyllde 11 år på kalas. Trevligt! Nyinflyttade grannar som älskar våra hundar - kan det bli bättre? :)

På eftermiddagen åkte jag och Eva-Lena för att träna lite med Frodo, Morris, Benny och Billie. Varpnäs tjärn, har aldrig varit där förut men det var jättefint där! Det kom ett gäng labbe-folk strax därefter som skulle träna lite mer seriöst. Vi fick vara med och titta på dem och Eva-Lena och Frodo apporterade lite de också. Så kul att se!
Sedan åkte vi iväg till ett eget ställe och tränade själva med lite vattenapportering och lite lydnad. Mysig eftermiddag!
Avslutar med att lägga in en bild av mina duktiga killar - Mikael och Robin - när de tränade. Sprang 2,1 mil - alltså en halvmara. Ingen dålig sträcka - jag som brukar vara både trött och stolt efter 2,5 kilometer...
Far och son- fast tvärtom...

Ha det bäst!

1 kommentar:

Lotta, Crespo och Räjza sa...

Härligt med go attityd på Boris!! Det kommer gå galant!!
Shit, 2,1 mil?!? Vansinnesprov i min värld... Tyvärr kanske man ska säga...
Ses på tisdag!! Och ett stort tack för senast!
Kramar!